loading...
نطنز
بازدید : 73 سه شنبه 16 مرداد 1397 نظرات (1)
، دلگیر دلگیر..ناراحت ناراحت...
صدایی آرام آرام شدت گرفت..مثل سنگ ریزه هایی که بر روی پنجره بخورد..
چقدر این صدا آشناست..
این...
این صدای نم نم باران است..
ممنونم خدایاااا...
میان این همه حرارت چقدر به یک باران خنک نیاز داشتم!
میگویند دعاهای هنگام بارش باران به استجابت نزدیکترند.
آری الان وقت دعاست.دست هایم را بالا میگیرم...
بگذار اول برای دیگران دعا کنم... خدایا ....
...
...
...
آمیییین!
حالا نوبت خودمان هست،خدایا من و خانواده ام را....
نوبت به تماشای باران میرسد از پشت میز بلند میشوم دستم را دراز میکنم و پرده ی پنجره را کنار میزنم....
...
...
+باباااا...بااباااا..
-چیه پسرم؟ کاری با من داری؟
+بابا بیا پشت بوم باز این شیلنگه آبِ کولر سوراخ شده، آبش داره میپاچه به شیشه پنجره، پشت بوم هم خیس کرده ناجور! سریع بیا بالا ببین میتونی درستش کنی یا نه؟!


راستی! گفتم دعا هایم به استجابت نزدیک است؟؟؟
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط www aycoservice ir در تاریخ 1397/05/16 و 19:53 دقیقه ارسال شده است

www.aycoservice.ir
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 148
  • بازدید سال : 3,214
  • بازدید کلی : 34,143